Inhoudsopgave

Hoe kies ik het juiste product

Als je al precies weet welk product je wilt, kun je de naam direct in de zoekbalk typen, die je bovenaan de pagina kunt vinden.

Als alternatief, als u producten wilt vergelijken of alleen producten van een bepaald type wilt zien (op basis van merk, prijs, attributen, kleur of iets anders), kunt u onze productfilters gebruiken.

Bijvoorbeeld: Je weet alleen dat je een telefoon van het merk Samsung wilt en wilt dat deze zwart is. U klikt dus op deze filters en ziet alleen producten die aan uw criteria voldoen.

 

Het spijt ons dat het door u gewenste product niet beschikbaar is. Als je bereid bent te wachten tot het weer op voorraad is, kun je je e-mailadres invullen op de productpagina en krijg je bericht zodra het weer op voorraad is. 

We bevelen u echter ook graag alternatieven voor het oorspronkelijke product aan, dus dat zal in dezelfde prijsklasse zijn en vergelijkbare details hebben

Een artikel vooraf bestellen betekent dat u het bestelt en betaalt, maar dat u moet wachten tot de officiële releasedatum voordat het kan worden verzonden. Zo bent u één van de eersten die het product ontvangt.

Natuurlijk helpen we u graag! U kunt ons ook bericht sturen via WhatsApp, e-mail of social media. Vermeld gewoon uw budget en (technische) wensen en wij zullen u producten aanbevelen.

Ja, al onze producten zijn nieuw en goedgekeurd voor de Benelux.

Alle elektronica die wij verkopen zijn voorzien van een CE keurmerk. Wij verkopen geen import uit USA of het Oosten. Op deze apparaten wordt vaak geen garantie verleend door de fabrikant.

Tijdens de bestelling

U kunt de kortings- of couponcode invoeren in de winkelwagen. Het wordt automatisch toegepast en u ziet de nieuwe totaalprijs.

Een artikel vooraf bestellen betekent dat u het bestelt en betaalt, maar dat u moet wachten tot de officiële releasedatum voordat het kan worden verzonden. Zo bent u één van de eersten die het product ontvangt.

Natuurlijk helpen we u graag! U kunt ons ook bericht sturen via WhatsApp, e-mail of social media. Vermeld gewoon uw budget en (technische) wensen en wij zullen u producten aanbevelen.

Ja, al onze producten zijn nieuw en goedgekeurd voor de Benelux.

Alle elektronica die wij verkopen zijn voorzien van een CE keurmerk. Wij verkopen geen import uit USA of het Oosten. Op deze apparaten wordt vaak geen garantie verleend door de fabrikant.

Een bestelling wijzigen of annuleren

Meestal is dat nog steeds mogelijk als u ons direct daarna een bericht stuurt. Als u een fout hebt gemaakt met de contactgegevens of het adres, kunnen we dat in ons systeem wijzigen. Als u iets aan uw bestelling wilt toevoegen nadat u het al heeft geplaatst, zoals het installeren van een tv of witgoed, dan kunnen we dat toevoegen aan uw bestelling en u een aparte betaallink sturen om de extra kosten te dekken.

Wat jammer! Maar geen zorgen, stuur ons een berichtje via welk kanaal dan ook (WhatsApp, e-mail of social media) en vermeld uw ordernummer, dan kunnen we de bestelling voor u annuleren. Het kan enkele (en tot 14) dagen duren voordat u uw terugbetaling ontvangt.

Een bestelling afronden

Dat vinden we jammer om te horen! Dit kan verschillende redenen hebben. De meest voorkomende oplossingen vindt u hier.

Dat is jammer, maar producten in de winkelwagen worden niet gereserveerd. U kunt ofwel uw e-mailadres invullen onder het uitverkochte product en ons systeem contact een bericht laten sturen zodra het weer op voorraad is, of u zoekt een alternatief. Mocht u daar hulp bij nodig hebben, dan voorzien we u graag van alternatieve producten.

Stond uw vraag hier niet bij?

Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor vragen of opmerkingen, we maken het onze prioriteit om u te helpen!

Gemiddelde reactietijd e-mail: 2 uur

Gemiddelde reactietijd WhatsApp chat: 5 minuut

Gemiddelde reactietijd bellen: 10 minuten

Menu