VANWEGE DRUKTE IN HET BEGIN VAN NOVEMBER, KAMPEN WIJ OP DIT MOMENT MET EEN VERWERKINGSVERTRAGING OP APPLE PRODUCTEN EN GAMING CONSOLES ZOALS DE PLAYSTATIONS. TEVENS TIJDELIJKE PRIJSVERHOGING OP APPLE & GAMING IVM VOORRAAD SCHAARSTE.
Over Somas – de gespreid betalen winkel voor iedereen
Vanaf het moment dat wij zijn begonnen. Willen wij gespreid betalen beter en klantvriendelijker maken. Wij werken voortdurend aan het bereikbaar maken van producten die belangrijk zijn in ieders huishouden. Want 1 ding is zeker, gespreid betalen is voor een heleboel mensen niet alleen handig maar echt nodig.
Met een groeiend assortiment van meer dan 40.000 producten, dat gaat van wasmachines en laptops tot en met banken en bedden, en de meeste gespreid betalen opties. Zijn wij niet alleen de winkel met dat wat je thuis, op werk of elders nodig heeft. Maar ook de grootste in gespreid betalen in Nederland.
Wij willen onze klanten het product voor hun behoefte bieden en een betaalmethode die het beste past bij hun financiële situatie. Onze klantenservice staat voor alle vragen klaar, of dit nou over een product, betaalmethode of iets anders gaat.
Onze missie
Wij streven ernaar de gespreid betalen markt klantvriendelijker te maken; door zoveel mogelijk relevante producten en gespreid betaalmogelijkheden samen te brengen op 1 platform, hebben wij altijd een passend aanbod voor elke klant.
Daarom zijn wij:
De gespreid betalen winkel voor iedereen!
Voordelen
- Zelf kiezen hoe je betaalt & wanneer wij de bestelling kunnen bezorgen.
- De mogelijkheid om producten te laten plaatsen & aansluiten
- Een klantenservice die niet alleen antwoord geeft, maar ook meedenkt en advies kan geven.
- Door onze technische klantenservice zien wij daling in retour zendingen en een verdere verbetering in klanttevredenheid.
- Betaal op de manier die bij jouw portemonnee past.
Klantenservice
Om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben wij onze klantenservice in meerdere specialistische afdelingen ingericht.
Zo hebben wij onder anderen:
- Een technische afdeling voor bijvoorbeeld vragen over witgoed, fornuizen en meer
- Interieur adviseurs die je helpen met meubels
- Computer experts & meer
Assortiment
Met een breed assortiment aan producten. Hebben wij ongeacht jouw behoeften, met een voortdurend groeiend assortiment van nu al meer dan 40.000 producten, altijd een passend product beschikbaar.
Wij breiden ons assortiment uit door samen te werken met nieuwe, zorgvuldig geselecteerde, verkopers.
Betalen
Wij blijven innoveren om producten bereikbaar te maken en klanten blij te maken. Zo hoef je bijna altijd het eerste termijn pas te betalen als het product geleverd of verzonden is. Dat is zekerheid voor jou.
De bedragen die je op de productpagina’s ziet staan is wat je betaalt. Je wordt achteraf nooit geconfronteerd met extra of verborgen kosten. Wij houden van duidelijkheid daarom doen wij niet aan flexibele rente en laten wij je de belangrijkste voorwaarden zien van elke betaalmethode. Zo weet je vooraf altijd waar je aan toe bent.
Slaagt de kredietcheck niet, dan stopt de aankoop en zit je nergens aan vast.
Wat doen wij
De belangrijkste verantwoordelijkheden van ons:
- Bieden zo goed mogelijk het gespreid betalen aan
- Helpen je bij financiële en product vragen
- Wij betalen je terug als er niet geleverd wordt
- Wij betalen je terug bij goedgekeurde retouren
- Betaal op de manier die bij jou portemonnee past
- Zorgen ervoor dat je vooraf weet wat je per termijn betaald
Wat doet de verkooppartner
De belangrijkste verantwoordelijkheden van onze partner:
- zet het artikel te koop
- zorgt dat de productinformatie klopt
- regelt de verpakking, mogelijke pakbon en levering
- mailt de factuur op aanvraag
- ontvangt en beoordeelt retouren
- zorgt voor de wettelijke garantie (bijv. reparatie of vervanging als het artikel niet goed is) en/of extra garantie
Onze tijdlijn
Klant adviesraad - de klant aan het woord
Wij praten en luisteren graag naar klanten. Daarom hebben wij een panel opgericht met daarin een aantal (vaste) klanten, dit is onze klanten adviesraad. Periodiek sturen wij een bericht naar willekeurige klanten om hieraan deel te nemen.
Wij willen weten wat écht belangrijk is voor jou, wat je mist, goed of minder goed vond gaan. Zo vragen we je om mee te denken over de verkoop/ ontwikkeling van nieuwe producten, betaalmethodes diensten.
Help ons om ons assortiment en onze diensten nog beter en nuttiger voor je te maken. Doe mee wanneer het jou uitkomt. Zonder enige verplichting.
Heb je geen bericht gehad maar zou je wel hieraan willen deelnemen? Mail dan naar contact@somashome.nl met “Klantraad” als onderwerp. Vermeld in het bericht ook je leeftijd en woonplaats of het bestelnummer van je laatste bestelling.
Wij zetten ons voortdurend in om de beste gespreid betalen webshop te zijn voor jou!
Waar zijn wij op dit moment mee bezig:
- Testen met gespreid betalen zelf doen, onder onze voorwaarden
- Uitbreiden van productaanbod
- Mogelijkheden onderzoeken om de prijzen te verlagen
Kanalen, programma's en awards
Van woonprogramma’s bij SBS6 Nederland tot en met deelname aan de shopping awards. Wij zijn aanwezig op verschillende kanalen, programma’s en awards. Hieronder een kleine greep uit het aantal programma’s en awards waar wij aan hebben meegedaan.