Veelgestelde vragen over levering
Ja, de verzending is altijd gratis! Zowel voor kleine als grote artikelen.
Verzending duurt ongeveer 3 dagen, zowel voor kleine als grote artikelen. De reden daarvoor is dat ons hoofdkantoor in Amsterdam, Nederland staat. Door onvoorziene omstandigheden kan het altijd voorkomen dat er een kleine vertraging is. We verontschuldigen ons bij voorbaat als dat gebeurt.
Ja, ons bezorgteam brengt standaard grote producten tot over de drempel van uw voordeur tot en met de 4, verdieping zonder lift. Als u plaatsen & aansluiten of een montage dienst heeft afgenomen. Dan plaatsen wij het product ook op de gewenste plek in huis.
Nee, dat kan helaas niet. Vraag bij uw gemeente na hoe u elektronisch afval op de juiste manier afvoert.
Zodra u bestelling onderweg is, heeft u een e-mail ontvangen met de track & trace code. Zo kunt u uw bestelling volgen.
Oh nee! Onze excuses voor het ongemak. Neem dan even contact met ons op en vermeld uw ordernummer en indien mogelijk een foto van het verkeerde artikel/de schade, zodat we dit kunnen oplossen!
Verkooppartners bezorgen standaard door heel Vlaanderen.
Kleine producten worden vaak ook in Wallonië bezorgd. Bij grote producten zoals wasmachines en boxsprings kunt u er niet standaard vanuit gaan dat deze ook in Wallonië bezorgd kunnen worden.
Vervelend dat je het pakket niet hebt ontvangen. Klik hier om dit te melden aan ons, na het invullen en verzenden van het formulier doen wij onderzoek.
Doe dit binnen 5 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag, anders is het opstarten van een onderzoek niet meer mogelijk en wordt het product als geleverd beschouwd.
Paklijn van een partner
Laten plaatsen & aansluiten
Stond uw vraag hier niet bij?
Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor vragen of opmerkingen, we maken het onze prioriteit om u te helpen!
Gemiddelde reactietijd e-mail: 2 uur